Re: odtwarzacz MP3

Autor: Rajmund Rzepecki (rajmundr_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 23:34:31 MET DST

Aleksander Gugała <alekg_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<33D76A72.CE13EB97_at_polbox.com>...
> Mam proc p200 i 32 ramu i gdy uruchomie winplay do mp3
> to chodzi normalnie , ale gdy uruchomie jeszcze np. navigatora i news
> badz inny program
> to miusic mi sie zaczyna przerywac.
> Czy jest jakis dobry program do tego standartu , ktory pobieralby mniej
> mocy ?

Jest jeszcze WINAMP i MuseArt (najlepiej odgrywa, ale zre procesor).
WInAmp jest niezly, umozliwia przewijanie w trakcie utworu (MuseArt tez), ale musisz
sam sprawdzic jak ci pojdzie.
Ciekawe jest to, ze ja mam P133 i 32 RAM i wlaczam co chce oprocz sesji DOS, np.
Netscape 4.0 i WinPlay odgrywa pieknie.

--
 ________/  Rajmund Rzepecki 'Apache'                \  |-----\