Re: O S3 Virge

Autor: Daniel Fenert (maniac1_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 21:51:03 MET DST

S3Virge/VX - to sterowniki do Virge'a opartego na szybszej pamięci (nie
pamiętam
dokładnie na jakiej :(
a S3Virge - to sterowniki do zwykłego Virge'a (na EDO)

Te z Inc. w nazwie to jest według mnie to samo.

Jeżeli nigdzie nic nie pisze o tym że masz /VX to na 99% masz zwykłego
Virge'a -
tak jak ja :)

--
Daniel Fenert