Re: po co MMX?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 18:39:15 MET DST

[wyjasnienia teoretyczne bp]

> Widze, ze powtarzasz bezmyslnie zaslyszane lub wyczytane opinie. Wlasnie
>mi o to chodzilo, ze BogoMIPS (jak sama nazwa wskazuje -- falszywy) jest

[dalsza czesc...]

Zastanawiam sie, po jakiego czorta wstawiasz takie zdanka do swoich
listow. Niby z glowa facet ktory wie co mowi, a sam sie prosi zeby
wyszukiwac bledow w jego postingach i odpowiadac w tym samym tonie. Wierz
mi, do KAZDEJ wypowiedzi sie mozna przyczepic, jesli wiec mozesz, nie
badz az tak zaczepny... Powoli zaczyna mi sie nudzic dyskusja w ten
sposob :) Poza tym jakiez to opinie zaslyszane bezmyslnie powtarzam?

> Jezeli nie podoba Ci sie okreslenie "pluskwa", to mozna to nazwac
>"niedoskonaloscia projektowa". ;->

O.. juz lepiej :> Starajmy sie pisac nie az tak ostro nazywajac rzeczy po
imieniu, bo ostatnio mamy (wszyscy, ja tez) tendencje do
przekoloryzowywania...

karpio