Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: vizvary *senior* istvan (vizys_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 14:14:01 MET DST

 Jaroslaw Kozak napisał(a) w artykule ...
>Witam!
>
>Jestem ciekaw czy ktos zwrocil uwage na nowe zasady licencjonowania
>MKS_VIR-a sprzedawanego przez APEXIM?
>
>Otoz nowe warunki licencji sa bardzo oryginalne, tzn. nabywca moze
>uzywac tego produktu TYLKO NA KOMPUTERZE NA KTORYM NAKLEJONY JEST
>HOLOGRAM!!!!

Ochrona oprogramowania za pomocą hologramu jak najbardziej się zgadza.

Kwestia czy ma to sens w przypadku program o takim charakterze jak
MKS_VIR?

według mnie niema. Tego rodzaju oprogramowanie powinna być raczej
sprzedawane na dyskietce z hologramem.

A można kupić same hologramy !?Jeśli tak - pomysł może nie jest taki
głupi.
Kupuję prawo do testowania każdego komputera niezależnie od zakupu programu
który upowaznia tylko do testowania pojedynczego. Dosyć dziwaczne ale
ciekawe.

Vizvary *Senior* Istvan
Lodz
Poczta->vizys_at_polbox.com