Re: O S3 Virge

Autor: Pawel Kunstman (ufkunstm_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 13:01:33 MET DST

Marcin Waleczek <marceli_at_alpha.kmr.pb.bielsko.pl> napisa_(a) w artykule
<33D68802.118E84E4_at_alpha.kmr.pb.bielsko.pl>...
> Kupilem karte S3 Virge. Na dysku sa sterowniki dwoch urzadzen: S3 Virge
> i S3 Virge/VX.
> Czym sie oba roznia i ktory ja mam ustawic? Na pudelku ani nigdzie nie
> pisze, co to jest...
> Ostatnio (czary mary ???) pokazaly sie jeszcze: S3 Inc. Virge i S3
> Inc. Virge/VX.
> Prosze o odpowiedz na priv.
> Pozdrawiam.
> Marceli.

Sprawdz w dokumentacji karty jaki ma procesor graficzny. Mozna to tez
zobaczyc na samej karcie - Virge VX ma jak byk napisane owo VX i trudno
tego nie zauwazyc. Jednakze bez zagladania moge zgadnac ze masz zwyklego
Virga - VX jest znacznie drozsze i montowane na razie w nie zbyt wielkiej
ilosci kart (np. STB Velocity). Jesli Twoja karta kosztowala 200-300 zl to
prawie na pewno masz starego Virga i powinienes uzywac sterownikow bez
liter VX. A czy "S3 Virge" czy "S3 Inc. Virge" to juz chyba nie ma zbyt
istotnego znaczenia. Jesli chcesz byc z driverami "na swiezo" to najlepiej
sciagnij sobie najowsze sterowniki z www.s3.com.

Pawel

Pawel Kunstman
ufkunstm_at_cyf-kr.edu.pl