kto chce moj GENBAT do MP3

Autor: Rajmund Rzepecki (rajmundr_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 22:57:29 MET DST

Hej !
W odpowiedzi na "Jaki CD do MP3 ?" widze jakie jest zainteresowanie MP3.
Napisalem malutki programik w C++ do robienia BAT konwertujacych
duzo WAV do MP3 (wykorzystuje l3enc.exe).
Jesli chcecie sciagnac, to jest na mojej stronie, skleconej napredce wczoraj,
zeby Wam ten program udostepnic (narazie duzo tam nie ma).
Sorry, ze napisalem tutaj, a nie do "pl.comp.nowe-programy", bo nie wiem, czy
to juz funkcjonuje. Mam nadzieje, ze nie bedziecie mieli problemow z wejsciem
na moja WWW.

http://www.polbox.com/r/rajmundr plik "genbat.zip" - 11 KB.

--
  /  Rajmund Rzepecki 'Apache'                                       \