Re: hp6l - pierwsze wrazenia

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 21:55:53 MET DST

At 21:16 07-23-97 +0200, you wrote:

>moze i tak. bylem z tym dzisiaj (z tych nerw) w serwisie ... powiedzieli
>ze to normalka (!!!!!) ze zwija sie papier (!!!!).
>wiecie co - jesli juz tak jest jak wyzej (wilgoc) to serwis moglby to
>powiedziec. poza tym mam wrazenie ze sie myla - jesli wyprowadzi sie
>papier dolem zwija sie bardziej.

  to znaczy zawija sie czy marszczy czy jest po wyjsciu pofalowany ?

  Druga teoria jest taka ze temperatura jest za wyskoka.

  Pytanie jest takie: czy ktos wie co w elektronice tej drukarki
                       pokrecic aby zmniejszyc temperature ?

  Moj kolega stwierdzil falowanie sie folii do drukowania lustra.
  Czy przyczyna tez moze byc wilgoc ? Czy raczej temperatura ?

>za cholere nie wiem o co chodzi.
>btw: podobny objaw ma papier o gramaturze 120g/m2.

  U mnie w starej HPIII (taka duza) na papierze kredowym
  porobily sie bable i przysmazyly na czarno.
  Ale przedtem zdazyl wydrukowac kilkadziesiat kartek.