Re: He, he

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 00:55:08 MET DST

On Sat, 19 Jul 1997 23:43:25 +0200 (CEST), Waldemar Szymanski wrote:

>Przykro mi ale nie moge sie zgodzic. Wedlug angielsko-polskiego
>slownika skrotow wyd. WNT Warszawa - kilobajt to KB i taki tez zapis
>spotyka sie w wiekszosci publikacji informatycznych.

hmmmmmmmmmm
prenumeruje 7 czasopism wloskich
2 amerykanskie, 1 angielskie i czasem wpadaja mi w rece
pojedyncze numery polskich
(oczywiscie mowa o czasopismach informatycznych)
i nie moge sie absolutnie zgodzic z tym jakoby
"w wiekszosci publikacji" kilobajt byl oznaczany KB

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi