Re: Krzywy monitor

Autor: Krzysztof Kosicki (little_at_bialystok.tpsa.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 16:08:27 MET DST

Czesc wszystkim !
Jest to moja pierwsza wiadomosc , tak więc proszę o wyrozumiałosc.
W sprawie monitora jest jeszcze jedno wyjscie. Jeżeli sprzedawca jest
 rzeczywiscie nieuczciwy lub uparty, radzę napisac malutki programik
(lub poprosic kogos ze znajomych) zmieniajacy cyklicznie częstotliwosc
dchylania i/lub rozdzielczosc . Należy zapuscic taki programik i isc na
piwo .
Po ok 1 godz. Monitor mamy załatwiony na cacy - jak wiadomo układy
 odchylania nie lubia takich jaj . Zaleta tego rozwiazania jest to ,że nie
musimy
niczego udowadniać, monitor jest nieczynny . Nie jest to uczciwe ale
skuteczne.
A na marginesie , lepiej zrobisz kupujac na przyszłosc 15" lub 17" .
Specjalne pozdrowienia dla wszystkich z TN z Otwocka odewijcie sie !!!

      Krzysztof Kosicki
< little_at_bialystok.tpsa.pl >

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<5qkh6b$6jp$6_at_helios.man.lublin.pl>...

http://www.agh.edu.pl/ogonki/