Re: Jaka karta dźwiękowa?

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 14:10:59 MET DST

On Sun, 20 Jul 1997 19:09:28 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>kmtaboo_at_priv.onet.pl (Krzysztof Matula) napisał(a):
>

>/> Zeby nie byc posadzony o nieznajomosc tematu, co ostatnio jest
>/> regularna przktyka na tej liscie (patrz: dyskusja o MMX) gdy ktos nie
>/> ma argumentow, dodam ze napisalem kiedys systemik dzwiekowy dzialajacy
>/> rowniez na GUSie. I to dzialajacy przez duze 'D', nie tak jak w
>/> wiekszosci gierek. Jak tylko sie chce to wszystko da sie zrobic.
>
>A co to za system dźwiękowy ?

Nic nadzwyczajnego - player mod-ow i pojedynczych sampli na GUS-ie i
na SB. Istotne jest jednak to, ze dziala i nigdy sie nie wiesza.

>Może czas się nim pochwalić ? ;)

Jeszcze trzeba by cos z nim porobic (m. in. support nowszych
blasterow). Uzylem go jakis rok temu w gierce. Czy jeszcze go uzyje
nie wiem... Byc moze przyjdzie mi pisac pod DirectX :-((
Dlatego powstrzymuje sie z unowoczesnianiem.

KM