Re: Problem z siecia (MS Netswork)

Autor: Arkadiusz Gruszka (riderek_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 09:45:36 MET DST

Artur Sudnik-Hrynkiewicz wrote:

> Czy ktos spotkal sie z czyms takim:
>
> Siec ok. 10 PC polaczonych poprzez 2 huby, ktore sa spiete
> koncentrykiem. System operacyjny - Windows for Workgroups 3.11
>
> W pewnym momencie dzialajacy przez rok poprawnie komputer przestaje
> widziec siec. Probuje dlubac w ustawieniach sieci, zainstalowac od nowa
> sterowniki - i nic. Dziewczyna siedzaca przy tym sprzecie zaklina sie,
> ze nie gmyrala w ustawieniach systemu - mam podstawy, zeby jej wierzyc.
> Co smieszniejsze - stojacy obok komputer mial te same symptomy, ale mu
> "samo przeszlo"

> [...]

Czollem,
A jak tam stan okablowania: patchcordy itd. ?
probowales przekrosowac tego kompa na inne gniazdo
w hub'ie ?
Uruchom moze dosowy program do karty sieciowej
i sprobuj ja przetestowac tym programem (powinien byc takowy),
sprobuj poruszac karta sieciowa w slocie kompa,
nic mi wiencej na mysl nie przychodzi...
pozdr.
Rider
p.s.
cos sie dzisiaj nie wyspalem... czas na kafe ;-)