Re: STB Lightspeed 128 i Diamond Monster 3D

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 23:18:08 MET DST

In article <33d31e94.802343_at_news.man.torun.pl>, thomat_at_polbox.com says...
> Czym sie rozni voodoo od voodoo rush ?? Wszystkie patche na gry pod
> obsluge 3dfx chodza na voodoo, a na voodoo rush nie wszystkie ??
> Jesli tak, to musi byc kicha :(

hmmm to jest tak. voodoo rush to jest wersja voodoo z dorobiona obsluga
wyswietlania 3d w oknie (cyli w sumie voodoo zwykle + cos tam). w teorii
wszystko co chodzi na voodoo powinno dzialac na rushu. praktyka jest
taka, ze na karcie stb (z rushem) jest amsa problemow. ruch dziala ok.
40% wolniej niz normalny voodoo a w dodatku nie wszystko dziala.
przypuszczalnie jest to wina sterownikow (dlatego wole diamonda), wiec sa
szanse,z e poprawia. jak nie to pozostaje czekac na herkulesa z rushem
(ale 2+4 mb to raczej cienko) lub poczekac jeszcze troche i zobaczyc co
wymysli diamond ... (ja na razie kupuje sobie cos na et6000 (aha. zna
ktos jakas karte na et6000 ktora ma 1024x768xtrue color ? czyli ok. 3.5
mb ram ?) + monster 4mb. potem jak wyjdzie rush to sie zasnanowie, ale
wcale nie jestem pewien czy bede zmienial sprzeta ... :))

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie