Re: AMD K6-200Mhz

Autor: Krzysztof \ (kkrawcz_at_alfa.ire.pw.edu.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 11:32:58 MET DST

Hector wrote:

> Co sadzicie na temat rego procka?
>
> Mam ochote go kupic i zastanawiam sie czy warto...
>
> Hector
> hector_at_polbox.com
No coz. Kupilem sobie niedawno AMD K6 200 Mhz. W sumie jestem z niego
bardzo zadowolony , lecz byl i jest jeden zgrzyt ktorego nie rozumiem.
Otoz ten proc wiesza mi sie w Windows NT 4.0. A wlasciwie to nie proc
sie wiesza lecz system w wychodzi w buraki i to w bardzo dziwnny sposob.
Po prostu calkowicie sie kladzie. Ale co tam nie wiem o co mu chodzi !
Moze ktos wie o co chodzi.
Ale do rzeczy. Chodzi on bardzo dobrze wrecz wysmienicie pod Windowsami
95 i Linuxem. W tych sustemach jest super. Ani razu sie nie powiesil.
Mam Asusa TX97-E i 64 Mb i jak odpalilem Wipeouta XL to myslalem ze
polece w kosmos tak zasuwa i to w wysokich rozdzielczosciach. Fakt ze
pewnie pomaga Mystique ale proc tez ma do gadania. Poza tym u braciszka
programy graficzne chodza o wiele lepiej w stosunku do 100 Mhz Pentiuma
Intela. Chodzi mi glownie o dwa programy Photoshop 4.0 i Lightwave 5.5.
Podobno oba wykorzystuja MMX-a i chodza bardzo dobrze. Nie wiem co cie
jeszce intersuje . Jesli chcesz bym przeprowadzil jakies testy to podaj
adres gdzie moge dorwac program do testowania to ci go zrobie. Ogolnie w
tych Windowsach Nt to chyba wina nie procka bo w inncyh systemach chodzi
ok. Moze kwestia mojej pamieci lub cos innego. W kazdym razie proc jest
designed for Windows 95 i tam chodzi super. Programy i gierki chodza
OK.
Jak na razie pod tymi systemiami (Windows 95 OSR2, Linux) nie mialem
zadnych problemow!

To na razie