Re: po co MMX?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 22:57:55 MET DST

On 21 Jul 1997 09:13:58 GMT, stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Nie mam danych pod reka ale Multiuser DOS
>czy PC/MOS powstaly stosunkowo wczesnie
>wlasnie wykorzystujac mechanizmy udostepniane
>przez 386 tylko dlaczego sie nie przyjely?

Szaremu uzytkownikowi wiele nie dawaly - programy byly ciagle dosowe
na 640KB. A potem byl problem z Windowsem...

>Dlatego, ze przylozono sie do dopracowania
>wyrobu a nie do nachalnego reklamowania.
>A co powiesz o Linux'ie, FreeBSD, BSDI?
>Czy one tez nie korzystaja z tych mozliwosci?

Daja, daja ... tylko KIEDY sie pojawily. Jak juz ostatnie 386 ida na
zlom :-). Wypadaloby SCO wspomniec, ale ... to znow system nie dla
szarego uzytkownika.

>Czy widzisz tylko beznadziejne "wynalazki" M$?

Stachu - my dostrzegamy realia. Beznadziejne, czy nie - beda sie
sprzedawac i zdobywac rynek.

P.S. One wcale nie sa beznadziejne. Duzo im brakuje, ale jest
nadzieja ze beda lepsze. Co prawda dostrzegam realia: moga byc lepsze,
ale przeciez MS ich nie poprawi :-).

J.