Re: Przesiadka na NT4 ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 14:15:29 MET DST

depesz_at_free.polbox.pl (Hubert DePeSz Lubaczewski) wrote:
>In article <5qnpq2$kkd$3_at_helios.man.lublin.pl>, znik_at_avalon.wbc.lublin.pl
>says...
>
>ktos juz pisal, ale powtorze. test jest do kitu. moja winda 95 (16 mb
>ram) sie nie zglebila. fakt. strone wczytywala ok 2 minut, ale bylo o.k.
>sprzet dzialal. a sam przyznasz, ze nie mam za duzo ramu :))
>

>Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl

a nie uwazasz ze to doskonaly test na to ze aplikacje nawet w windowsach
potrzebuja prawdziwej wielozadaniowosci ? no i ze w windowsie ta
wielozadaniowosc jakos tak podupada ?

poza tym to raz pada, raz nie. moze kilkukrotym reload'em bys dobil
calego windowsa :))))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |