Re: Cholerny TWARDZIEL

Autor: Łukasz Janczi (ATTYLA_at_POLBOX.COM)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 14:32:56 MET DST

On Fri, 11 Jul 1997 18:42:58 GMT, pajak1_at_polbox.com (Marcin
Krzyżanowski) wrote:

>Widze że ostatnio nie tylko ja mam problemy z twardzielem. To jakaœ epidemia.
>Moi znajomi w pracy więcej czasu spedzajš na reinstalacjach programów niż na
>właœciwej pracy. U mnie losowo w okresie 1..14 dni mam awarie twardziela, i
>trace tak okolo 200 mega. Raz jest dobrze za chwile wszystko leży (cholera).
>Teraz po ostatniej awarii (2 dni temu), twardziel "zawiesza się" mniej wiecej na
>5 sek. i czyta dalej (strasznie wkurzajšce). Nie mam żadnego wirusa (wg. Mks_vir
>- czerwiec).
> Jeszcze jedno, pytanie. Mam twardziela Caviar 170Mb(master) i drugiego
> [...]

Tak to jest z Seagate, u mine pomaga taki numer . W chodze do fdisk
znosze partycje i restartuje komputer wlaze do biosu wykrywam twardego
i sprawdzam czy wszystko dobrze ustawione , po restarcie i odpaleniu
fdisk-a z dyskietki juz normalnie widze cala wielkosc dysku
Łukasz Janczi