Re: 3ds4

Autor: Rajmund Rzepecki (rajmundr_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 12:49:40 MET DST

Paweł Potrykus <pegaz1_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<33CF93B0.3A45_at_polbox.com>...
> 3DShell: 3DS Shell Room Utlity v1.4c. Copyright (C) Davis Augustine,
> 1990.
> 3DShell: Loading 3DS.EXE ....
>
> Phar Lap fatal sys err 10025: Unexpected processor exception occurred
> Error occurred in real mode, exception/interrupt number 0006h
>
> Real modemachine state:
> CS:EIP=A5A5h:00000001h, SS:ESP=27ADh:00000BACh
[ciach]

Moim zdaniem moze to byc uzycie zlego menedzera pamieci rozszerzonej albo
konflikt pomiedzy dwoma XMS i EMS driver (staly problem w grach).
Sprobuj odpalic system (oczywiscie F8) bez emm386.exe, sprobuj to sama ze
stara wersja DOS.
Jesli nie skutkuje, a 3DStudio ma wlasna obsluge XMS (nie wiem) to wybootuj
nawet bez HIMEM.SYS.
Albo w ogole sprobuj "Tylko wiersz polecen trybu awaryjnego", bez niczego,
czysciutko, bo moze jakis inny driver to powodowac. Juz nie takie cuda
widzialem.

To niekoniecznie oznacza blad instrukcji procesora, czesto mi sie zdarzalo, ze
prawdziwy powod nie dzialania byl inny niz komunikat programu.

--
Rajmund Rzepecki <mailto:rajmundr_at_polbox.com>