Re: STB Lightspeed 128 i Diamond Monster 3D

Autor: Thom (thomat_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 09:14:53 MET DST

On 19 Jul 1997 21:56:30 GMT, "Dariusz Sułek" <bluedar_at_priv.onet.pl>
wrote:

>cze

>Jesli mozesz sprzedac go i nie stracic na tym....

Wlasnie staram sie znalezc kupca. Czy jesli bym zostawil Stealtha, to
gry obslugujace DirectX bylyby dopalane przez Monstera, czy Stealtha ?

>Tego nie wiem :((

Szkoda :(

>bedzie

> Naprawde wiezysz , ze Monster spelni wszystkie Twoje oczekiwania?

Mam taka nadzieje - sporo o nim czytalem. A zreszta, jesli wpadnie mi
w rece gra, ktora nie obsluguje Monstera 3D, czyli ani DirectX, ani
GLide - to co mi po Stealthu ?? Przeciez on dopala tylko te gry, ktore
obsluguja DirectX. Bez DirectX, Stealth bedzie na poziomie
Lightspeed'a (no chyba ze bedzie wolniejszy w 2D i CAD). Jesli sie
myle to mnie popraw, ale takie informacje uzyskalem z gazet :)

>moze...)

>Czy dos przy zainstalowanym win95 to dla Ciebie inny system??

Czysty Dos 6.22 bez W95.

>Chodzilo mi o OS/2 linux itp.

>Nie rozumiem pytania?:( - chodzi Ci o wykorzystanie 3dfx'a i ewentualnie do
>czego mozna go jeszcze wykorzystac? hmm....

Czy 3dfx bedzie wykorzystany kiedykolwiek do uzytkow ?? Sa jakies
plany z tym zwiazane ?? Bylo by fajnie :)

>pozdrawiam

Ja tez
Tomasz "Thom" Matuszewski
thomat_at_usa.net