Re: drukarka laserowa - jaka ?

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 20 Jul 1997 - 20:54:50 MET DST

Michal Zielinski wrote:

> Ja napelnialem toner 92274A (4L, 4P, 4MP) i niw widze roznicy miedzy
> fabrycznym wkladem z regenerowanym.Na plus trzeba dodac , ze panowie
> napelniacze znaja sie na robocie (ok 15 lat w branzy) i toner byl
> oryginalny HP.

To bardzo ciekawa teoria.
Czytając takie bzdury łapie mnie czkawka.

Primo --> kaseta z tonerem wykonana jest z tworzyw sztucznych o
określonej trwałości. Głównie dotyczy to bębna światłoczułego, który po
prostu się zużywa co widać gołym okiem.
Wydrukuj sobie całą czarną stronę z tonera regenerowanego i z nówki, to
zobaczysz różnicę.

Sekundo --> Skąd niby napełniacze mieliby oryginalny toner z HP z
siedzibą w Austrii ? (HA HA HA) czy z HP Polska Al. Jerozolimskie 181 ?
(UUU HA HA HA).
Mimo ich 15 letniego doświadczenia nie wierzę w cuda i bzdury.

--
"...a ZA tam którąś może jeszcze wcześniej" - inż. Leszek Ciosek