Odp: Polaczenie 2 kompow....

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 20 Jul 1997 - 19:15:23 MET DST

> Na Boga Jasnego, napisz na jakim systemie operacyjnym ma to dzialac ?
> Czy windows ci wystarcza ? Czy moze DOS ?

Soory, rzeczywiscie nie podalem kilku istotnych informacji (choc mozna sie
domyslic). Systemem mialy by byc Windowsy 95 (wiem ze to samobojstwo),
ale tylko pod tym dziala wiekszosc gierek (napisalem - cele rozrywkowe).

Myslalem o czyms takim jak Peer to Peer, protokol: IPX (do gierek). W sumie
do tego najprostrza typologia: magistrala albo pierscien (gdy polacze 3
kompy)
i po krzyku.

Inne mile widziane mozliwosci to:
- udostepnienie internetu kumplowi przez moj modem (mozliwe??).
- mozliwosc CHATowania i przesylania plikow, zostawiania wiadomosci.

> Twoje pytanie jest tak ogolnie sformuowane, ze watpie czy komus
> sie bedzie chcialo odpowiadac - temat rzeka.

Coz... wina moja, ale moze ty mi pomozesz? Please.

Mini-siec chcialbym zlozyc mozliwie tanio, ale i pewnie (zeby nie padala
co chwila). Kable beda poprowadzone na zewnatrz budynku, wiec
kolejne pytanie - czy zmiany pogody (temperatura, deszcz) sa w stanie
zaklocic stabilnosc sieci na tak krotkim odcinku?

Aha - karty sieciowe. PCI czy lepiej ISA? Markowe czy mniej markowe?
Polecasz jakies? Znasz konkretne ceny kart i kabli?

Michal Malanowicz
ICQ: 1726178