Re: Jaka karta dwiękowa?

Autor: Pawel WARowny (warlord_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Jul 1997 - 20:10:31 MET DST

Wiadomo, ze GUS jest super karta muzyczna, ale firma GRAVIS ma ostatnio
wielkie problemy (AMD rozwiazalo kontrakt na produkcje chipa Interwave).
Ostatnia ich karta to totalne nieporozumienie - stary procesor GF1i cena!!!
Tworcy oprogramowania coraz czesciej pomijaja uzytkownikow GUS-a. Wiec
przyszlosc jest raczej niepewna. Sam GRAVIS tez nas olewa - nie ma i nie
bedzie bank edytora do Interwave.

Ja sam zmienilem GUS-a PnP 8MB (lezy w pudelku) na AWE64 Gold i moje
wszystkie klopoty znikly.

                Pozdrawiam.

--
			Pawel WARowny