Re: po co MMX?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 21:02:41 MET DST

Pawel Gajewski <pavelo_at_use.com.pl> wrote:
: On 16 Jul 1997 06:51:40 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
: >Komputer jest narzedziem do pracy. I jest on tak dobry, jak wysoka jest
: >jego przydatnosc w roznych zastosowaniach. Jesli nawet dla Ciebie
: >wylacznie platforma x86 jest jedyna, na ktorej potrafisz pracowac, to po
: >co w ogole wspominasz o innych komputerach i marudzisz? Coz z tego, ze
: >komputer jest technologicznie lepszy, nowoczesniejszy, jesli do niczego
: >sie nie nadaje? W tym momencie sam przyznales mi racje ;>

: Tak bylo dopoki nie przeczytalem tego stwierdzenia (zacytowanego
: powyzej stwierdzenia). Pierwsza czesc jest jak najbardziej sluszna i
: zostala zacytowana zeby ktos nie powiedzial ze wyrywam zdanie z
: kontekstu, ale koncowka to po prostu jakis koszmar (a ja czytajac
: twoje wypowiedzi, sadzilem ze jestes naprawde nieskrepowanym i
: otwartym czlowiekiem broniacym swoich racji a nie zacietrzewionym
: fanatykiem). Nawet ty stwierdziles (o ile dobrze pamietam), ze np.
: procesory PowerPC sa lepsze od intelowskich, ja znam takich wiecej
: (ale nie o to chodzi). Jak mozesz mowic ze inne komputery sie nie
: nadaja do niczego, mnostwo ludzi uzywa innych komputerow i do pracy i
: do zabawy i nie narzekaja. Ja sam mialem i mam mozliwosc pracy i/lub
: zabawy na praktycznie wszystkich popularnych platformach (kilka razy
: bawliem sie nawet Siliconem), I musze Ci powiedziec ze praktycznie
: kazda z nich byla w jakis sposob lepsza od PC , ale nawet to nie jest
: az tak wazne, wazne jest to ze jestescie zasniedzialymi PCtowcami ,

Jestesmy? Na tylu maszynach sie bawiles, a czym teraz pracujesz? :-)
Myslisz ze jak Intel wypusci jeszcze lepszy procesor x86, to
sie wtedy przesiadziesz z peceta na cos innego?

My nie jestesmy zasniedziali - my dostrzegamy realia :-)

: na koniec powiem,ze jednym z komputerow
: ktorego uzywam w domu jest PC pentium 166, ale nie jestem PeCetowcem i
: nigdy nim nie bede.

No widzisz. A dlaczego nie PowerPC? Dlaczego nie Mac? Dlaczego nie Amiga?
A czemu nie Sun, HP, czy SGI?
Przyznaj - po uwzglednieniu wszystkich aspektow P166 okazalo sie najlepsze :-)

I tak mozemy sobie gdybac o zaletach procesorow, a 100 mln potencjalnych
klientow w tym roku i tak kupi x86 :-)

J.