Re: E-mail

Autor: Klinski Marcin (INDY_at_chicken.iie.pz.zgora.pl)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 10:13:12 MET DST

> Witam
>
> Jak mo+na zrobi +eby program Internet Mail sprawdza| pocztOmega w 2
> skrzynkach.Czy da siOmega to zrobi ?
> Poniewa+ posiadam 2 adresy e-mail i mOmegaczy mnie ci g|e zmienianie w opcjach.
>
> Pozdrawiam i dziOmegakujOmega.

Zrob sobie forwarda (kieruje poczte z jednej skrzynki do drugiej) i
bedziesz sprawdzal poczte tylko w jednej skrzynce.

| Po odejsciu od oltarza reklamacji nie uznajemy. |
Nowell |
indy_at_chicken.iie.pz.zgora.pl |
indy_at_sweet.iie.pz.zgora.pl |
UNIX |
mklinski_at_cookie.iie.pz.zgora.pl |
mklinski_at_willow.iie.pz.zgora.pl |
| If you have nothing, you have nothing to lose. |