Re: Problem: Zasilacz i AsusTX

Autor: Jaroslaw Zabczyk (jzabczyk_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 01:58:11 MET DST

Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl> napisał(a) w artykule
<199707141547.RAA21753_at_szarik.tch.waw.pl>...

> To znany problem z zasilaczem ATX firmy Enlight (firma w ktorej pracuje
jest
> ich dystrybutorem). Nie nalezy sie tym martwic i ustawic w setupie Ignore,
> nic zlego sie plycie nie stanie bo ona sam wogole z niego nie korzysta (to
> napiecie moze byc wykorzystywane przez jakies karty rozszerzen).
> Nowe zasilacze Enlighta sa juz pozbawione tej wady (napiecie -5V jest
robione
> z -12V za pomoca malego 0.5 amperowego stabilizatorka typu 7905 i to
wlasnie
> on byl do d... w tych zasialaczach).
> [...]
Niestety nawet male i nie istotne bledy bardzo zle dzialaja na nerwy
(przynajmniej moje), ale problem mam juz za soba.
Potwierdzila sie moje dobra opinia o firmie TCH, w ramach gwarancji
dostalem nowy zasilacz (ten ma juz dokladnie -5V).

zajac