(no subject)

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Wed 16 Jul 1997 - 22:27:51 MET DST

On 1997-07-16 hal9000 said:
> [...]
[]
>Standard ogólny - podobnie jak uniwersalny klej - nie istnieje
>i (z definicji) istnieć nie może. Są obszary zastosowań
>komputerów, gdzie standardem był i jest OS/2 (vide banki).

Tylko problem polega na tym ze brak jest
informacji o poszczegolnych systemach
przeznaczonych do specyficznych zastosowan.
Podobna historia jest z Multiuser DOS'em .
Jak slysze, ze ludziom do hurtowni proponuje
sie komputery z Windows polaczone siecia (W3.11 czy
W95) to szlag mnie trafia na ograniczenie umyslowe
takich sprzedawcow. Tymbardziej, ze kroluje specyficzne
oprogramowanie pod DOS :-(((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;31;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive