(no subject)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 16:37:51 MET DST

> kiedys byles fanem os/2 . teraz sie zbiesiles, i zaczynasz zachwalac
> majkrofony. czemuz ach czemuz, skoro takie cyrki ci odstawiaja ?
> ps: tym razem sie nie nabijam, lecz jestem totalnie zdziwiony.

korzystam z oprogramowania pod dos z prostego powodu, ze sprzet na ktorym
akurat piszac ten list siedzialem nie umozliwial niczego wiecej (386sx,
2mb ram, hercules). we firmie (teraz) korzystam z linuxa. jesli jest
potrzeba takze z innych systemow. a os2 olalem bo dla mnie juz umarl. nie
tylko zreszta dla mnie. to taki powerpc jesli chodzi o oprogramowanie -
moze i dobry, ale nigdy nie bedzie standardem :>

karpio