Re: Zworkologia

Autor: Piotr Wisniewski (zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 16:05:19 MET DST

Witam!

Marcin Szymanski <marcin_at_jowisz.iis.pw.edu.pl> wrote:
> Zglaszam sie jako chetny. Zreszta mozna zrobic zrchiwum zworek nie tylko
> dyskow, ale plyt, kart i wszelkiego innego zlomu.
> Marcin

Ja również !
Używam programu connerowskiego EZ Drive, który jako jedną z opcji
menu ma całkiem niezłą bazę jumperów (oczywiście tylko do HDD, ale za to
różnych firm).
(Mogę cały ten bałagan wystawić na FTP, zresztą EZ jest tam od dawna ;-) )
ftp://zoo.sci.psych.uw.edu.pl/pub/dos/hdd/ez.rar

Kiedyś miałem w ręku demo wersję (ograniczenie do kilku płyt,kontrolerów,itp)
programu - bazy danych jumperologii wszelakiego dobra. Nie pamiętam nazwy,
ale powinienem mieć to gdzieś w swoim archiwum. Jak znajdę, to napiszę, może
ktoś to ma, wie gdzie kupić, ile kosztuje, itp...

Pozdrowienia
Zw.

--
zwierzak_at_zoo.sci.psych.uw.edu.pl