Re: Bomba mailowa ?!

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 02:34:02 MET DST

At 22:50 07-15-97 +0200, you wrote:
>Przeczytałem to i się przeraziłem....
>Może ktoœ się pomylił.....(mam nadzieję)
>
>P.S.
>Czy ktoœ o tym jeszcze słyszał???

  Słyszał, słyszał, ale nikt tego nie widział.
  I fachowcy wirusowcy tez na oczy tego nie widzieli.
  To taki potwór z Loch Ness, tyle ze Internetowy.
  W poprzednich latach nazywał sie ten wirus "Good Times"œ

  Ostanim razem jak dostałem takie ostrzezenie to czytajac
  nagłówek stwierdziłem, ze facet/facetka
  wysłała je do około 1500 ludzi ze swojej listy adresowej.