Odp: Impulsy a licznik.

Autor: Arkadiusz Góralski (goral25_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 01:33:43 MET DST

Pierwszy impuls zaczyna się liczyć zaraz po nawiązaniu połączenia. Podczas
wybierania numeru itd. impulsy jeszcze się nie naliczają. Każdy następny
impuls jest liczony z każdą kolejną trzecią minutą rozmowy (bądź
połączenia) - oczywiście w 1 strefie.
Różnice w podanych przez Ciebie programach mogą wynikać z tego, że
niektóre programy liczą czas połączenia od momentu otwarcia portu
komunikacyjnego, a przecież wybieranie numeru trwa ok 20 sekund
(przynajmiej u mnie).

Góral
goral25_at_free.polbox.pl