RE: Czy mam racje?

Autor: Wojtek Krolik (KROLIK_at_mol.uj.edu.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 20:19:42 MET DST

At 15:47 97-07-15 +0200, you wrote:
>Czesc.
> Przypominam maila, ktory rozpoczal temat bo kolejni
> dyskutanci brna w maliny az sie slabo robi !!!
>
>2. Write ma 5120 bajtow a np. Word 8.0 ma 5,317,904 bajty
> + paredziesiat mega roznego badziewia.
> I Word musi miec dla siebie co najmniej 8Mb RAMu.
> ~~~~~ ^^^^^^^^^!!!!!!!!
> U mnie hulal (2.0) przy 2MB :)) cala prace mgr na nim napisalem :)))

  Wiec chyba zmieniles temat; bardzo brzydka sztuczka erystyczna;
  Write pod Win85 tez potrzebuje 8 MB RAM bo W95 potrzebuje 8MB RAM
  Wiec twoj argument o wyzszosci Write nad Wordem dlatego ze jest
  maly jest troche nietrafiony. Poza tym ktos zwrocil uwage, ze
  Write 5KB to jest tylko drobny programik (ma w sobie pewnie ikonke
  zapisana), ktory wywoluje Wordpada.
  To jest mniej wiecej jak w DOSie programik HELP (500 bajtow)
  wywoluje 200K Edytor BASICa i pokazuje teksty pomocy.

  2.0 owszem hula przy 2MB jesli nie chcesz drukowac na nowszych
  drukarkach HP. Wtedy to hulanie przypomina wesolego slimaka.
  No i pod Win3.10 :)

  Pozatym radzilbym przeczytac najpierw caly watek a potem
  dopiero pomyslec "czy mam cos nowego do powiedzenia"

Romek

Przytaczam poprzednie watki by nie bylo watpliwosci co do kontekstu.
Napisane jest tam iz ... musi ... itd.
Bardzo ostry warunek postawiony i ogolny, czyli tzw kwantyfikator
duzy, ktory sie obala dajac przyklad przeciwny tezie.
To wlasnie zrobilem.
Pozdrawiam :))
 | |
 | Wojtek Krolik |