Padajacy Monitor Brige'a i Flagpoint

Autor: Artur Tyloch (arturt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 12:10:25 MET DST

Juz trzeci raz padl mi monitor Brige'a.(DDC,14")
Objawy sa takie, ze dziala on jakis czas
od 1 do 3 tygodni i gdy koncze Win95, pojawia sie napis
mozna bezpiecznie wyl.....
restartuje i monitor juz mi sie nie zglasza.
Slychac tylko jak probuje uruchomic sie ale
nic sie nie dzieje nawet dioda sie nie zapala.
Jest to monitor cyfrowy.
Po drugiej awarii wymieniono mi monitor na nowy
a on po 3 tygodniach mi znowu padl!
Moze jest to wina karty graficznej Flagpoint FVP-VG 3D
S3 Virge 3D.
Choc po pierwszej awarii czestotliwosc ustawilem na najnizsza.
(W zakladce Wlasciwosci|S3 refresh )
A skoro jest to monitor DDC to tez powinien jakos takim wypadka
zapobiegac.(?)

Prosze o odpowiec na liste i na moje konto e-mail'owe
czesciej przegladam e-mail'e niz liste.
Artur