Re: Hackertwo, naucze:)))

Autor: Klinski Marcin (INDY_at_chicken.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 11:53:51 MET DST

Jesli mozna to rowniez skorzystam z tej propozycji.

| Po odejsciu od oltarza reklamacji nie uznajemy. |
Nowell |
indy_at_chicken.iie.pz.zgora.pl |
indy_at_sweet.iie.pz.zgora.pl |
UNIX |
mklinski_at_cookie.iie.pz.zgora.pl |
mklinski_at_willow.iie.pz.zgora.pl |
| If you have nothing, you have nothing to lose. |