Re: Jaki modem?

Autor: Andzej Abaszewski (abra_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 22:05:15 MET DST

zrywało połączenie.
Na co ja odpisalem :

> przekażniki
> linii

   Sluchaj !. Ktos pyta nas o rade. To jak odpowiadasz to staraj sie
troche dac z siebie. I pomysl.
Jezeli cos jest niemozliwe (przyczyna i skutek podana przeze mnie
poprzednio) to nie pisz :

> A źle podłączyć modem....hmmm....dlaczego akurat ZOOMy miałem źle
> podłączać.

tylko sprawdz co Ci sie pokickalo. Jezeli np.: podlaczyles modem
rownolegle z telefonem to niedziw sie ze podniesienie sluchawki
traktowane moglo byc przez modem "dziwny" sygnal i moglo
nastepowac zrywanie transmisji. Dlaczego w tym wypadku inne modemy
pracuja normalnie ?.
Tego nie wiem. Ale to nie jest dowod, ze ZOOM jest be a inne sa cacy,
lecz ze majster powinien sluchac dobrze mu doradzajacych kolegow i
sprawdzic czy kabelki polaczyl OK. Jest to lista dyskusyjna i troche
podejscia merytorycznego by tu sie przydalo. Bo tak, to bedziemy mieli
liste "guslarska".Oto przyklad takiego myslenia i do czego moze
doprowadzic:
                        Ktos pyta czy warto uzywac komputerow.
Odp. E, lepiej nie bo je trzeba wlaczac do kontaktu. A
tam jest prad co moze kopnac.
 Wniosek Lepiej nie uzywajmy komputerow.
99% problemow poruszanych na tej liscie wynika z nieumiejetnosci
korzystania z zabawek ktore
dostalismy do rak. A 1% z lichosci tychze. I dlatego probujmy sie
wzajemnie uczyc i nie nadymajmy
sie, ze ktos nas uczy.
                                         Z "pouczycielskim"
pozdrowieniem A.A.