Odp: plyta glowna

Autor: Apollo_44 (apollo44_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 20:20:32 MET DST

> RON: Jaki stek parowek! Jesli ma to byc K6 i MMX, to automatycznie musisz
> sprawdzic czy HX ma opcje napiec na MMX. TX bedzie ja na pewno mial,
> podobnie jak bus 75 Mhz a niektore nawet 83Mhz, (vide Abit) co podoba sie
> wielce overclockerom.
> Nie mow facetowi, ze HX, bo kupi, chocby rewelacyjny Gigabyte z
> poprzedniego wydania i K6 mu nie pojdzie a z MMX, beda tez klopoty. Napisz
> po liste plyt do K6.
> reagan_at_easynet.co.uk
> Redakcja Techniczna Megazine, Magazynu on-line>

Moim zdaniem HX odpada jesli chcesz miec plyte pod wszystkie obecne proce(obecnie zamalo oferuje funkcji), proponuje cos na TX lub VX. Narazie tylko na tych kosciach masz pelen wybor plyt pod
obecne proce, a pozatym bazowa do 83Mhz i tam takie bajery(obsluga DIMM'ow, atodetekcjia proca i zasilania, itp).
                apollo44_at_polbox.com