Re: Skrypt - Trumpet Winsock

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 15:41:50 MET DST

On Sun, 13 Jul 1997 17:13:04 GMT, tomsta_at_leda.3lo.lublin.pl (Tomek
Stankiewicz) wrote:

>Jezeli ktos moze, prosze o przeslanie na adres e-mailowy poprawnie
>dzialajacego skryptu logowania do TPSA do Trumpeta.
>
>Dziekuje i pozdrawiam,

Jak juz ktos ci podesle, to jeszcze sprawdz czy jest to poprawnie
dzialajacy skrypt... i czy takowy jest w ogole mozliwy!!!
Telepies w zaleznosci od wezla i niekiedy wylosowanego modemu miewa
rozna skrypty powitalne - raz zacheca cie "login:" a raz "username:",
raz ze spacja a raz bez... i pol biedy jak dany wezel ma konsekwentnie
jakas postac , a jak kazdy wylosowany modem w wezle zglasza sie
inaczej to co? Chyba w perlu to logowanie obslugiwac, troche sztucznej
inteligencji by sie przydalo, a nie wiem czy az tak inteligentny jest
Trumpet (pisali go do komunikacji z normalnym ISP-em, a nie z
telepsem).

Darek