Re: Ultrasnound-problemy

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 13 Jul 1997 - 01:10:43 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> raczej jako GUS Classic .
> ta karta nie ma takiego jednego efekciarskiego chipa na wyjsciu.

Kiedyś z site'u Primax Europe w Holandii ściągnąłem drivery do Win95 dla
Primaxa. Nie różniły się one dosłownie niczym od tych dla GUS-a, z tym,
że w readme dopisano dwie linijki mówiące, że użytkownicy Primaxów muszą
wybrać drivery dla MAX-a. Sprawdziłem - dla Classic kaszaniły się
okropnie, dla MAX-a działały poprawnie.

--
Pozdrawiam
Artur