Re: Cholerny TWARDZIEL - Czy to nadal po polsku?

Autor: Janusz Kalaczynski (kalaczyj_at_cadvision.com)
Data: Sun 13 Jul 1997 - 03:39:38 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl> wrote in article
<1.5.4.16.19970712113226.22c759f2_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> Albo se włącz w BIOSie rodzaj dysku LBA.
> Niestety jeśli dysk miałeś zaformatowany jako "normal"
> i włączysz LBA to musisz go na nowo FDISKowac i zaFORMATować
> W każdym bądź razie, radzę sobie zbekapować ważne dane albo
> całość skopiować na inny duży dysk przez INTERLNK i INTERSVR

> Może tak, a może nie. Przyczyn może być wiele.
> Jeśli ktoś ci niefachowo składał tę konfigurację
> to mógł ci źle dżamperki poustawiać, płyta może
> chodzić na granicy wydolności, łejtstejty mogą
> być źle dobrane. Gdybyś był z Łodzi to bym ci
> zaproponował wizytę w Pogotowiu Komputerowym.

> [...]

Przepraszam, że nie na temat, ale "nie zdzierżylem". Załuję, że nie jestem
w Łodzi. Bardzo chciałbym, żeby ktoś pokazał mi jak FDISKować, zbekapować,
a już nie do pobicia są Dżamperki oraz Łejstejty. To są bardzo intrygujące
dla mnie wyrażenia. Czym to się je ?

Pozdrawiam.
Janusz Kalaczynski
kalaczyj_at_cadvision.com