ISO w Anawave Gravity i pegasus mail

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 12 Jul 1997 - 14:56:57 MET DST

Hej,
to newsow uzywam takiego programiku Anawave Gravity. Czy ktos z was wie
jak pod nim zrobic polskie litery w iso tak aby bylo je widac jak ktos
pisza a jednoczesnie abym ja mogl (bezstresowo) je pisac w moich postach.

co do pegasusa :
skopiowalem z polskiej strony ogonkowej pliki do niego (*.rsc i *.r).
skopiowalem je do katalogu pmail (tam gdzie glowny exec) i ... o.k. jak
ktos pisze to widze polskie litery, sam jak pisze i wysylam, to adresat
dostaje polskie w standardzie iso, ale w czasie edycji (jak ja pisze) jak
wcisne alt-a to pokazuje mi znaczek z normalnego arial ce o kodzie a (a z
ogonkiem) z iso. jak to poprawic. czytalem, ze jak sie pisze to on
normalnie pokazuje polskie litery w cp1250, a potem robi konwersje, a
mnie takie badziewie wypuszcza :(((

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie