Re: TPSA - modem-problemy

Autor: Tomasz Cholewa (TomekCh_at_pulsar.com.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 23:35:59 MET DST

At 16:01 97-07-11 +0200, you wrote:
>Chciałbym poinformować, że TPSA w Radomiu stanęła na wysokości zadania!
>(rzadko się to zdarza, ale jednak...)

Costy????! Nie gadaj, to niemozliwe, a moze ty pracujesz u TelePSA?

>Po wizycie fachowca problemy z łączeniem ustąpiły. Myślę, że to zasługa
>tego konkretnego faceta, który był u mnie rzeczywiście przejął się rolą .
>Stwierdził mnóstwo usterek łącznie z wymianą okablowania w mieszkaniu
>(gratis!!!).

Hiiii??? Niemozliwe! TPSA cos za darmo zrobilo (no.. oprocz odcinania
kabelka :( )

> Wniosek jeden: trzeba KONIECZNIE składać interwencje NA PIŚMIE.
>Telefonowanie do biura napraw nic nie daje. Dopiero jak złożyłem pisemną
>interwencję, dołączyłem wydruk wykazu połączeń i napisałem, że nie będę
>płacił za połączenia z numerem mojego dostawcy trwające krócej niż pół
>minuty - pomogło. Wszystkim, którzy mają podobne problemy radzę zrobić
>podobnie.

Na pismie to u nich polezy sobie z pol roku, gdzies zaginie, .... - czyli
tak samo jak z rozmowa przez telephon :)
I co? moze za te ponizej 30sek ci nie policzyli? chyba zartujesz! TPSA???

>Pozdrawiam Leszek
>Leszek Chwaliński <lchwal_at_copy_con.perytnet.pl>
                           ^^^^^^^^
I jeszcze od najgorszego providera Inet'u w miescie korzysta (teraz to TPSA
jest juz lepsza - naprawde - przynajmniej ma 16 a nie 4 modemy na wejsciu!)

pozdrowienia TCH
/__ __// ___// // / Tomasz Cholewa - LightWave user
  / / / /__ / _ / mailto:TomekCh_at_pulsar.com.pl
 /_/ /____//_//_/ http://www.pulsar.com.pl