Re: serwery ftp

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 20:47:12 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>Myślę, że mniejszą rewolucją i z większymi korzyściami byłoby doinstalowanie
>linuxa dla potrzeb sieci.
>No i na starutkich NE2000 wyciąga FTP 900 kB/s :) A Samba 660 kB/s.
>
>Pozdrawiam,

moze nie podalem wszystkich szczegolow. owe 600kb/s jest wlasnie na ne2000 ,
przy ftp kliencie z G95 . spoko, linuxa tez mam. osiagi transmisji ma
bardzo zblizone. roznice mieszcza sie w granicach bledu :)
zaproponowalem os/2 z bardzo prostego powodu. jest mniej stabilny
od linuxa, lecz o niebo stabilniejszy od glupiej windy. poza tym
mozna bez klopotu odpalac programy z windy 3.11 . to nie to samo co wine,
i inne wynalazki ktore jeszcze sie robia.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |