Odp: CD-i

Autor: Arkadiusz Góralski (goral25_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 15:17:02 MET DST

Sprawdz w dokumentacji swojej karty graficznej, czy ma ona sprzetowe
odtwarzanie filmow MPEG (bo o nich tu mowa) i zainstaluj odpowiednie
oprogramowanie z dyskietek dostarczonych do karty. Jezeli nie ma
sprzetowego odtwarzania, to i tak poszukaj w dyskietkach do karty
graficznej, moze sie znajda jakies drivery. Ale tak naprawde, to jezeli
nie ma sprzetowego odtwarzania to nie ma co gladac, bo u mnie, gdy
odwarzam film (P150, 48 RAM, CD X4) to wycodzi mi ok. 1 klatki na 3
sekundy!!!! Jezeli jednak dalej chcesz odwarzac,a nie masz programu, to
napisz na priva, a przesle Ci odwarzarke.

Góral
goral25_at_free.polbox.pl