Re: Przesiadka na NT4 ?

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 14:52:26 MET DST

In article <5q4j95$kcm$1_at_sunrise.pg.gda.pl>, kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
says...
> Mieć problem oznacza dowolne żródło tychże. Stwarzanie tylko jedną,
> konkretną drogę ich pozyskiwania. Nie jest to sprzeczne wbrew pozorom.

nie zgadzam sie. miec problem to miec problem. zrodlo to zrodlo a problem
to problem. w zwiazku z tym nadal uwazam, ze twoj sigjest wewnetrzenie
sprzeczny :) (co nie zmienia faktu, ze jest c00l :)

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie