Re: Naped wymiennych "dyskow"

Autor: Andrzej Piotr Wozniak (usher_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 05:16:54 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<slrn5s6mp9.79.joshua2_at_powercomp.com.pl>...
potaniał...
BOOtowac,
> Główną zaletą ZIPa było właśnie to, że się go podłącza do LPT:,
dzięki czemu
> nie trzeba się bawić w rozkręcanie obudowy...

Konstrukcja ATAPI ma zachecic producentow BIOSow do dopisania obslugi
ZIPow, zas producentow komputerow do montowania ZIPow wewnetrznych.
Jak Iomega zwiekszy wtedy produkcje, to potanieja wszystkie.
A moze ktos chce Jaza. Tez moze byc przenosny ale tylko SCSI (daja
wlasna karte za jakies 50-100 zl) lub ATAPI i ma 1 GB. A najlepiej
isc na strone Iomegi.

--
Pozdrawiam
Andrzej Wozniak