Re: Czy mam racje?

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 21:36:05 MET DST

ANETA !!! <anetapl_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<33C5128D.4BBD_at_free.polbox.pl>...
> Mam pytanie, moze mi ktos odpowie, bardzo prosze.
>
> Od dawna uzywam do pisania tekstu programu WRITE w windowsie.
> Moj kolega twierdzi ze WORD jest lepszy, ale przeciez ja
> wszystko moge pisac we WRITE to po co mi WORD?
>
> Czy mam racje?

Powiem tak:

WRITE -- to maluch,
WORD -- mercedes

maluch jeździ, ale biznesmen, czy polityk woli mercedesa...
maluchem pojedziesz na zakupy, ale np. prezydenta tym po kraju wozić się
nie da... Innymi słowy każdy używa tego co potrzebuje -- jeśli nie
potrzebujesz możliwości wprowadzania kolumn, ramek, równań matematycznych
itp to zostań przy write. Osobiście polecam jednak Worda.

--
~Krzysztof Trybowski
mailto: trybik_at_polbox.com oraz trybik_at_priv.onet.pl