Re: TPSA oszukuje

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 22:29:54 MET DST

> [ciach]
>>
> Obawiam sie, ze chyba raczej dolicza do nastepnego rachunku
> zeby nie wk****ac klientow. :-)))))))))
> Tez jestem z Kr
> pozdrawiam Erol

> --

Gowno prawda. Ten sk**** TP SA , moca zarzadzenia jakiegos ministra ma
wydawac bilingi za darmo, co nawet ow minister nakazal w swoim
oswiadczeniu.Tymczasem te 3,7+vat czy 5 zl to sa lokalne wymysly Biur
obslugi kienta.Nie zycze nikomu zetkniecia sie z biurwami w okienkach.Sorry
za bluzgi , ale jestem dzis wkurwiony. Kumpel przeslal mi plik , a przez to
ze tepsa rozlacza mnie co 3 min nie moge go odebrac.Co gorsza , Polbox sie
burzy.Poza tym dzis mialem po miesiecznym oczekiwaniu i codziennym
wysluchiwaniu odebrac Seagate Medalista Pro , tymczasem firma powiedziala
mi znowu."przyjdz pan jutro/w poniedziale",zazadalem rozmowy z szefem a on
powiedzia ze nie wiadomo kiedy beda, moze 15 a moze w ogole, bo firma juz
ich nie produkuje , a dostaw nie bylo. Tak sie zdenerwowale, ze gdybym mial
rewolwer to bym go spoliczkowal.

Pozdrowienia

*******
Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
********
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?