Re: TPSA oszukuje

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 16:31:18 MET DST

On 10 Jul 97 at 12:02, Krzysztof M. Obrzud wrote:

> Tez sie zawsze awanturuje przy Biernackiego. Za darmo to mozesz sobie
> poogladac. Jesli dostajesz wydruk to placisz, jak nie od razu to
> doliczaja ci to do najblizszego rachunku.

Kurcze! Dziennik Ustaw nr 20, poz. 93 (r.96), par.5, ust.2.
Przeczytaj bo ja nie mam tego pod reka :-)

Z tego co wiem (a jest to zdanie dzialu prawnego Ministerstwa
Lacznosci wiec bylo nie bylo dosc istotne) TP S.A. ma Ci za darmo
dostarczyc billing. Dostarczyc to nie pokazac!!! Jak zamawiasz szafe
i chcesz zeby Ci ja dostarczyli to uwazasz, ze co zrobia? Pokaza Ci
czy jednak ja dostaniesz (taki przyklad podal mi prawnik z
ministerstwa)? TP S.A. moze Ci go wyslac, moze Ci go dac u siebie na
miejscu (i bierzesz go do domciu) ale zadne pokazywanie nie wchodzi
w rachube. Jesli nie zrobia tego o czym mowi Ustawa (billing jest
dowodem, ktory musi zostac bezplatnie dostarczony wraz z odpowiedzia
na reklamacje) to Twoja reklamacja jest UZNANA! Ciesz sie.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

> Krzysiołek

P.S. Poniewaz jak wiemy TP S.A. ma "profesjonalne" kadry to przez
pewien czas mialy one problem ze zrozumieniem slow
"bezplatnie dostarczyc" do tego stopnia, ze Ministerstwo Lacznosci
musialo wyslac stosowne pismo do Zarzadu TP S.A. z wyjasnieniem tego
arcytrudnego problemu.