Re: Jaki CD do MP3

Autor: Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 12:04:50 MET DST

>Jakie CD-ROM-y pozwalaja na zwalenie sciezki audio na dysk w celu
>przerobienia na MP3.
>Mam Aztecha 6x i to nie chodzi
>Jezeli ktos ma taki CD-ROM do sprzedania to mozemy pogadac (moze byc wolny
>i powinien byc tani)
Generalnie kazdy SCSI zczytuje z max predkoscia tracki cda do WAV'a.

Z IDE (zbierajaac poprzednie posty)

1. Sony 2x CDU 55 - u niektorych ponoc nie dziala, ale ja im nie
wierze - ja nim zczytywalem
2. Sony CDU77E (4x)
3. Sony 4x (Win NT only)
4. Toshiba 8x
5. Toshiba 4x
6. Creative x 12
7. Panasonic czyli Matsushita - bardzo ladnie czyta.
8 Goldstar 8x
9 Pioneer 12x

Dostalem kiedys od kumpla taki spis CD'kow.
"
IDE-like CD-ROM drives that do support the reading of digital audio:
- Sony CDU31, CDU33, CDU55, CDU76 , others probably
- Panasonic/Creative Labs drives (I think all of them)
- Toshiba XM-5302B
- Teac 4x
- Hitachi
- Pioneer DR-UA124X
"
Chyba byl prawdziwy. Ja mialem z tego problem tylko z Teackie 4x ale
chyba chodzilo o inny model - moj nie czytal nic :)

Nie dzialaja wedlog Was nastepujace cd:
Aztech
Sanyo CDP256,
Acer Vuego 8x
Sanyo 4x4
Sony CDU55 - ktos napisal ze u niego nie poszlo...

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E
mailto:shimon_at_ikp.atm.com.pl
http://www.ii.pw.edu.pl/~skunysz/ - <joke> Live Kamera </joke>