Re: Philips CDD 2600

Autor: Lucjan Przykorski (lprzykor_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 09:00:23 MET DST

Tomasz Cholewa wrote:
> [...]
Tez mam CDD2600, ma chyba slaby mechanizm, bo trafilo mi sie juz kilka
plyt CD czytanych przez zwykle napedy, a przez CDD2600 nie (nie swieci
dioda).
???
Powinienes uzyc softu do nagrywania, np. Gear Elektrosona.
> Dostepu do i-net'u bozia nie dala??? Dziwne, bo listy piszesz.
> Na strone Philips'a chop i.. nowy soft download....
Na stronie Philipsa procz manuali sa tylko firmware, na dodatek jedynie
do CDD2000. Zanim puscisz taki tekst, moze najpierw sam zrob sobie
"chop".

Pozdrowienia
L.P.