Re: Waryjacyja na liscie???

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 01:10:39 MET DST

A_Zet <adek_at_kki.net.pl> wrote:
: duane_at_polbox.com (DUANE) napisał(a):

: >At 23:00 8.07.97 +0200, you wrote:
: >>Cos mi sie zdaje ze Kloczek i Znik powariowali (chyba oberwali
: >>piorunem), bo postingi jakie wysylaja normalne chyba nie sa :)))

: Duzo ludzi w roznym czasie odczuwa poped do "tworczosci". Jedni
: zaczynaja wczesniej (od skladania rymow z okazji pierwszej milosci),
: drudzy pozniej (od checi zablysniecia erudycja i innymi wdziekami np.
: wyjatkowa znajomoscia kazdego tematu a przy tym fajerwerkami dowcipu).

Dopiero dzisiaj przeczytałem oba wąti do końca i przyznam, że jestem mile
zaskoczony. Mimo tego, że duża ilość wyedukowanych w pl ludzi przez
ostatnie lata wybyła po za granice kraju, to okazuje się, że poczucie humoru
wsród tych co pisali z .pl wydaje się bardzo wysokie, a ponoć jest to
przynajmniej częściowym odzwierciedleniem poziomu inteligencji osobnika.

Po mimo, że wątki o "podkręcaniu" i "szlifowaniu" były typowo off topic to
mam nadzieję, że pożytek z tego będzie choć taki, że może przynajmniej przez
jakiś okres nie będą się tytaj pojawiać listy o pseudo naukowych podstawach
stosowania podkręcania. Przyznam, że mój list o szlifowaniu był formą walki
z głupotą oczekiwania, że coś ma prawo poprawnie chodzić w warunkach przez
producenta nie zalecanych (a warunki są wystarczająco precyzyjnie określonę).

Mam nadzieję, że Grześkowi chodził o coś podobnego :).

Wszyskich zasysających peceta przez modem chciałbym przeprosić za nie
stosowanie się do tematyki listy.

Pozdrawiam

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*