Re: Ktory monitor - 15" ?

Autor: Robert Kobylinski (robert_at_it.com.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 11:19:11 MET DST

Zastanow sie nad ViewSonic 15GS - pracuje na nim od prawie roku i jak do
tej pory jest bardzo OK. Mozliwe kolory, kontrast, synchronizacja. Poza tym
jedno subiektywne spostrzezenie - nie meczy tak jak np. Hu..daje czy
GoldStary. Dostepny jest w wersji multimedialnej (glosniki i mikrofon) i
oczywiscie zwyklej.
Pozdrawiam....

Mariusz Radziszewski <mradz_at_ippt.gov.pl> napisał(a) w artykule
<33C38B62.77198681_at_ippt.gov.pl>...